Кремио зарежда с вкус и с енергия за промяна
Вече 24 години Кремио ЕАД зарежда трапезата с вкус в 40 страни в Европа, Азия и Африка. Компанията е основана през март 2001 г. в София, като основа за успеха й са не само качествените суровини и от България, но и солидната международна основа като изискване за качество и разнообразие. През последните 2 година фирмата инвестира в дигитализация на процесите и в енергийна ефективност. 4 поколения служители, сред които и завърнали се от чужбина, участват в кампании в подкрепа на деца в нужда, за което Кремио е отличена и с награда.
MyDay и Cremio – вкусен тандем за всеки ден
Кремио е част от немски концерн и впоследствие от италианска компания. Затова българските традиционни сирена, немски рецепти и вкусни италиански продукти се установяват стабилно на международния пазар. Над 60% от продажбите са за износ.
Компанията се е погрижила да не останем без идеи за закуска, обяд и вечеря и в социалните мрежи и на сайта си споделят рецепти, които изкушават и опитните, и начинаещите кулинари. Паста, сладкиши, месни и постни ястия със сос, супи и специалитети – за всекиму по нещо.
Независимо дали за пост или с диета с млечни продукти, Кремио дава на потребителите разнообразие, с което да приготвят вкусни солени и сладки ястия. UHT и пастьоризираните продукти се произвеждат под строг контрол, в сертифицирана среда и с технология, която запазва вкусовите им качества. Кратката версия на портфолиото е: растителни готварски и сладкарски кремове, веган кремове, сметанови кремове за готвене и разбиване под собствени марки и частни марки със собствен дизайн.
Качеството и грижата за вкуса и здравето на потребители са първи приоритет на Кремио Традиционните прясно и кисело мляко, кашкавал и сирене са със 100% българско краве мляко.
Неподсладените и сладки млечни сметани за готвене и разбиране с висок процент на масленост са без нехидрогенирана растителна мазнина. Освен познатите на всички марки MyDay и Cremio, фирмата предлага и по-малко познатите Cremio Universal, Cucina D`oro и Cucina Migliore, с които италианската кухня ще влезе в дома ви със млечни сосове, с различни видове спагети и макаронени изделия, месни и зеленчукови ястия.
Сладкарите у дома и в професионалните кухни а фенове на UHT продуктите за разбиване на растителна основа, със захар, с различна масленост, за глазури, декорация на плодови салати, пудинги, сладолед и всички сладкарски изделия.
И, разбира се, Кремио предлага и веган серия за готвене, която е подходяща за хората на пост и на диета без лактоза, глутен и холестерол.
Но какво стои зад всеки от тези вкусни съставки за домашните гозби?
Разширяване на производството, дигитализация и енергийна ефективност
Кремио разширява и развива производствената и административна си площ, за да отговори на нуждите на българския и международен пазар. През 2020 г. компанията закупува машини за разширено производство на млечни продукти
През 2023 -2024 г. отново с европейски средства фирмата дигитализира процесите на управление на производството. Със собствена инвестиция монтира соларни панели за енергийна ефективност, като така оползотворява топлината отделена от производствените мощности енергия за отопляване на сградите.
Няколко поколения на едно работно място и завръщане у дома
Отличният вкус на продуктите на Кремио се дължи и на добрата енергия, която хората, които работят в нея носят. Четири поколения служители работят в производствените бази. Фирмата подкрепи иновативния проект за заетост Янг Талънтс 50+, който насърчава заетостта на зрелите професионалисти.
Сред работещите има и завърнали се от чужбина , благодарение на платформата Bulgaria Wants You, която Кремио подкрепя. Компанията им предлага стабилност и възможности за растеж, социални придобивки и гъвкавост на работа на смени.
MyDay и SOS Детски селища България в подкрепа на децата
През 2024 и 2025 г. Кремио обедини сили с SOS Детски селища България, за да помогне на деца в нужда. Инициативата започва под формата на игра в социалните мрежи, като всяко дете има възможност да изпрати рисунка. Най-добрите се използват за дизайн на MyDay прясно мляко в бутилка в ограничена серия, продажбите отиват за подпомагане на деца в неравностойно положение, които SOS Детски селища България подкрепя. Като признание за кампанията Кремио получава награда на деветото издание на Годишните награди за корпоративни партньори – „ЕДНО СЕМЕЙСТВО“ на Сдружение SOS Детски селища България.